10 April 2014

MAVELLOUS GLOWHITE


TERBUKTI !!! KEHEBATAN PRODUK MAVELL GLOWHITE KINI TERBUKTI.

UNTUK WAJAH PUTIH BERSERI MERAH JAMBU, GEBU DAN LICIN BAK SUTERA. JUGA SANGAT BERKESAN UNTUK KULIT YANG BERMASALAH.
RAMAI YANG SUDAH BERJAYA, SEAWAL 7 HARI SAHAJA !!!


Antara kisah kejayaan pengguna kami.
✔ dulu wajah saya kusam sekarang sudah cerah berseri
✔ dulu kulit saya berjerawat dan berparut sekarang dah licin
✔ kulit tumit kaki saya sudah tidak pecah mcm dulu
✔ suami dan kawan2 puji saya semakin cantik
✔ kulit saya tidak lagi bersisik dan kering semacam dulu

MaVell GloWhite dengan Advanced Youth Whitening System dan diformulasi dengan apple stem sel, ekstrak sakura, glutathione dan marin kolagen dapat menyerikan, memutihkan dan melicinkan kulit anda dalam masa 7 hari sahaja. MaVell GloWhite juga berkesan utk kulit berjerawat dan bermasalah. Lulus KKM dan 100% Halal.

Untuk mengetahui Harga Retail atau Borong sila :

1) SMS/ WHATSAPP ke 010-7006212/017-6122830

2) PM FACEBOOK UNTUK 'FAST RESPON' ke www.facebook.com/BestBuyBeauty




0 comments:

Post a Comment